wtorek, 24 czerwca 2014

Ptasie mleczko?

Hej :)
Coraz bliżej do wakacji~! Jestem szczęśliwa na myśl ,że będę mogła bez wyrzutów sumienia lepić cały dzień! :D No i oczywiście będę mogła codziennie jeździć ( rowerem oczywiście ) do babci : )
Ahh! I mam jeszcze zaplanowane poprawienie kondycji... ;_; Uda mi się? Oby :P A wy jakie macie plany?
Jedziecie gdzieś? :3 Pakowałam dzisiaj moje w najnowsze wyroby. Nie wiem czemu ale lubię pakować ^^ Macie może jakąś propozycje na tutorial? Mam jeden zaplanowany i prawdopodobnie niedługo go dodam :) Nie idę jutro do szkoły bo jest jakaś msza i do domu ( tak to jest w szkole katolickiej :P ) więc mi się nie opłaca ( mówiąc wprost nie chce mi się :D Strasznie się rozleniwiam będzie trzeba to zmienić ) . Haha przypomniała mi się dzisiejsza sytuacja. Mama  kupiła mi dzisiaj książki do szkoły i mam to w zwyczaju ,że zawsze przeglądam te książki. No i tak patrzę sobie wdż  i nie wierzę w to co czytam ;_; Nawet nie będę pisać co moje oczy wyczytały . Okazało się ,że pani w księgarni pomyliła książki i zamiast do gimnazjum dała mi książkę do liceum! Hah uwielbiam takie wpadki :P Co do tych książek to patrząc na matematykę są rzeczy banalne i albo to ja jestem taka mądra albo ludzie , którzy to piszą myślą ,że nasze pokolenie nie jest zbyt rozumne ;) . Ale nie będę nazywać się mądrą bo dzisiaj znalazłam filmik o 9 latku który jest już w 8 klasie! . Przeskoczył klasy i teraz nie idzie do 9 kl tylko do 10 bo przeskoczył 9! :O No nieźle :D
Ostatnio regularnie dodaje posty, ale to dobrze ( chyba ;O ) .
Ok ,ok to może nie zanudzam i wstawię zdjęcia niezbyt udanych ptasich mleczek ._.


 Wcześniej wyglądało lepiej bo ta czekolada wyglądała tak " realistycznie " ale podczas pieszczenia się zniekształciło ;/ Ale nie narzekam bo zawsze mogło być gorzej ;)
Ok trzymajcie się~! Pa <3

I  standardowo - zapraszam : https://www.facebook.com/pages/TruskawkowyMuffin/650422415044375?fref=ts :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz