piątek, 20 czerwca 2014

Ojojoj! - Jak dawno mnie tu nie było

Witajcie , tak wiem bardzo ale to bardzo zaniedbałam tego bloga!
Wybaczcie mi, ale od października do czerwca prawie wcale nie lepiłam!
Naprawdę nie mam pojęcia dlaczego przestałam , miałam trochę więcej nauki , trochę więcej obowiązków i tak modelina zeszła na drugi plan.
A co u mnie? No trochę się pozmieniało. Mój chomik , którego pewnie znacie odszedł do krainy wiecznych łowów . Ale pojawiła się Mania- Świnka Morska  :)
Mam ją od 8 listopada i jest bardzo kochaniutka :)
Co do candy to nie wypaliło ;/ Mało osób się zgłosiło ;C
Myślę ,że teraz lepie trochę lepiej niż wcześniej :)
A jakby ktoś był chętny kupić moje prace - za nie wielką cenę to zapraszam tutaj - https://www.facebook.com/pages/TruskawkowyMuffin/650422415044375 :)
Ostatnio zamówiłam trochę modeliny - bo tylko 2,3 kg :)
Hahaha tak 2,3 kg! :D Jestem bardzo zadowolona bo miałam już same resztki. A jaką modelinę zamówiłam? Koma Plast! Tak ,tak niektórzy piszą ,że się kruszy , niektórzy piszą ,że się lepi a ja napisze ,że jest po prostu genialna! Może nawet lepsza od fimo? :O No nie wiem , jedyną jej wadą to to ,że nie ma tak szerokiej gamy kolorów jak fimo :c A szkoda bo naprawdę przyjemnie się z niej lepi :)
Przedwczoraj pierwszy raz zamówiłam paczkę z passionroom'u . Bardzo fajny sklepik :) Każdy kto zamówił z tego co się orientuje to jest zadowolony to pewnie ja też będę! :D Ale o tym będzie w innym poście :)
Musiałam zamówić zapas haczyków i szpilek bo nie mam niczego w co mogłam wbić w moje wyroby. I muszę wyrywać z tych starych wyrobów D:
Mam nadzieje ,że was nie zamęczyłam ;)
Czas na zdjęcia :)
Muffinki z czekoladą :)
 Nietuczące pączki ;)

 I buteleczka :D
To by było na tyle :)
Do odpisania :D
P.S : Zapraszam do candy : http://always-made.blogspot.com/2014/05/176-wielkie-candy.html#comment-form  :))

1 komentarz:

  1. Najbardziej podobają mi się muffiny!
    Są mega!
    Jak prawdziwe^^

    OdpowiedzUsuń