niedziela, 22 czerwca 2014

Letnia laleczka :)

 Witam wszystkich :)
Powoli zbliżamy się do 3000 wejść :O Bardzo dziękuje :) Dzisiaj mam dla was letnią laleczkę :) Znajdziecie na tutorial ( na laleczkę oczywiście :3 ) na moim kanale -----> https://www.youtube.com/watch?v=ia8NvczVwXw
Jest łatwa do wykonania ale myślę , że wychodzi bardzo uroczo ;) Wiem , wiem skromnością nie grzeszę ;P
Jutro już do szkoły chociaż niektórzy robią sobie wcześniej wakacje . Myślę ,że to nic złego skoro i tak na lekcjach siedzimy i rozmawiamy między sobą. Ale ja lubię chodzić do szkoły w ten ostatni tydzień bo jest tak cicho i spokojnie :) Póki co nie mam szczególnych planów na wakacje. Wiadomo będę lepić :) Zastanawiam się nad zmianą nazwy na blogu a konkretnie Truskawkowy Muffin . Chcę mieć jedną nazwę i być rozpoznawalna (?) pod tą właśnie nazwą  :) . Co o tym sądzicie? P.S : Z związku ze związkiem jak wiecie zaczęłam sprzedawać swoje wyroby a te które są już wystawione pakować. Nawet mam swój skrót . " T.M" ( Czyli Truskawkowy Muffin :P ) , który przyklejam z tyłu . Trudno to wyjaśnić następnym razem dam zdj żebyście zorientowali się o co chodzi :) . Zaczęłam nawet planować wizytówki :) Mówiąc krótko - biznes się rozkręca hahah. No tak jaki tam biznes jeszcze nikt nic nie kupił więc " nie chwale dnia przed zachodem słońca " . To może przejdźmy do laleczki :)
Podkleiłam ją z tyłu filcem i zrobiłam z niej broszkę :) Już wkrótce w sprzedaży ktoś chętny? :)
A co do tego skrótu " T.M " wygląda on tak -
Tak , wiem bardzo profesjonalnie ;) Ale dobrze ( według mnie ) ,że jest taki prosty :) 
To by było na tyle :) 
Do odpisania~!
ZAPRASZAM : https://www.facebook.com/pages/TruskawkowyMuffin/650422415044375?ref=hl
( udzielane są rabaty i dodawane gratisy więc zapraszam ;) )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz