sobota, 21 czerwca 2014

Paczka z Passionroom :)

Witajcie~!
Wczoraj niespodziewanie przyszła do mnie paczka. A dlaczego niespodziewanie? Bo przyszła bardzo szybko! Byłam nastawiona ,że paczuszka przyjdzie dzisiaj a tu taka miła niespodzianka :) Zamówiłam w środę w czwartek było święto dlatego poczta nie " chodziła " ;)
Co pierwsze rzuciło mi się na oczy to to ,że paczuszka była malutka . Spodziewałam się większej i do chwili otworzenia nie byłam pewna czy to aby na pewno moja paczka . Jak widzicie jest wielkości mojej dłoni. A nie mam dużych rąk ; P
( Chciałabym podkreślić ,że po raz pierwszy zamawiałam w tym sklepiku  )
Wszystko było staranie zapakowane. Warto dodać ,że wraz z paczuszką przyszła lista rzeczy które zamówiłam . Coś w stylu paragonu . Gdy zamawiałam w beads było coś podobnego :)
Przydasie były w dużym woreczku strunowym natomiast same woreczki strunowe były osobno :)
Ok , to może teraz moje rzeczy które zamówiłam :) Nie ma ich sporo ale są bardzo przydatne ( jak to przydasie :P ) 
 Igiełki, gwoździki , szpilki jak kto woli ;) Zamówiłam 30 szuk po cztery razy czyli 120 igiełek :D
 Haczyki 55 sztuk dwa razy :3
 Baza bransoletki ( jedynie 90 gr! :O )  trzy razy :3
 Łapaczki do wstążki 10 sztuk ;3
 Bransoletka charms czy jakoś tak dwa razy :P

 Bigle klasyczne srebrne 20 par . W prawdzie nie wiem po co mi bo mam ich chyba 100 par ale zawsze kupuje na zapas ;)

 12 sztuk zielonych baz zawieszek do telefonu :)
 Baza naszyjnika " imitacja skóry " jedna sztuka :3 Za jedynie złotówkę :O
 I zawieszki motylki 20 sztuk ;3 Zakochałam się w tych zawieszkach , są cudowne :)

 Są cudowne prawda? *O*

I coś co modeliniarki lubią najbardziej czyli gratisy :) Dwa koraliki i zawieszka róża c: 

To by było na tyle chciałabym jeszcze zaprosić was do nowego sklepu " przydasiowego " http://www.osa.sklepna5.pl/ . Atrakcyjne ceny ;)
I jeszcze raz zapraszam na moją dawande http://pl.dawanda.com/product_manager .
:) 

Ok to by było na tyle :) 
Mam nadzieje ,że was nie zamęczyłam ;P 
Do odpisania ~~

1 komentarz:

  1. Kiedy pierwszy raz tam kupowałam tez byłam taka zdziwiona ;) w sumie fajnie że tak ciasno to pakują, a te motylki serio są takie słodkie ^^

    OdpowiedzUsuń