wtorek, 11 czerwca 2013

Tutorial na chibi :3

Hej :3

Miał być tutorial :3

I jest :3

Na  Chibi  mam nadzieje , że okaże się chodź trochę pomocny ;))

Zaczynamy ! :3
 Wybieramy 2 kolory ( dowolne ) , cielisty ;p , i biały
 Robimy kulkę z cielistego
 Ja kolor czerwony wybrałam na włosy ;3 Rozwałkować go trzeba ;d
 I uciąć taki paseczek
 I przykleić na środku głowy
 Zrobić płatek i przykleić z tyłu
Żeby to tak fajne wyglądało ;3
 Robimy kolejny " płatek " i przyklejamy jako grzywkę ;p
 Wałkujemy koniec kulki palcem
 Żeby wszyło coś takiego ;3
 Ucinamy tą końcówkę
 Żeby tak wyglądało ;d
 I przyklejamy do główki

 Sorki za te zdj
 Robimy pasek z białej modeliny
 I przyklejamy na spód
 Ja mam tutaj wsuwkę z okrągłą końcówką albo może być np igła z taką kuleczką  ;3 I robimy jakby to nazwać takie  " wgłębienia "
 Igłą wykałaczką lub pinezką robimy " wcięcia  "
 O takie o ;D
 Wycinamy dwa trójkąciki
 I przyklejamy do szyi , :3
I oto efekt końcowy , Po upieczeniu rysujemy minkę cienkopisem lub farbami ;))

Mam nadzieje , że tutorial się przydał ;3 Papa 

 


2 komentarze: