sobota, 8 czerwca 2013

Herbatka i candy :3

Witajcie znowu :3
Tak jakoś zebrało mnie na pisanie i piszę .3.
Właśnie skończyłam Panią i Pana Donuta ;p
Ale wam nie pokażę ;__; Bo nie wyszło ( jak zwykle :c )
Na dworze 29 stopni . Gorącoo nie chce się aż wychodzić .
Dzisiaj troszkę będę jeszcze ćwiczyć robienie polewy z fimo liquid . Bo jakoś zamiast polewy wychodzi mi krem :c Dodaję liquid i dodaje a to nadal krem :c
Pech ;/
No i raczej nie będzie paska przez matematykę :ccc
Następny post będzie tutek :3 Dzisiaj jak sobie piłam herbatę to  do głowy wpadł mi pomysł na tutorial no i go zrobie :P Ale nie teraz teraz pokaże wam herbatkę :3 Nie ma ona haczyka bo kiedy chciałam włożyć " wtapiał " się w tą herbatę i nie chciał stać ;/ No macie teraz kilka zdjęć :P


 I tu tęcza . Kiedyś pstryknełam zdjęcie i teraz je znalazłam .
Tak jest tam tęcza .3. Trzeba si przyjrzeć xd
 I serdecznie zapraszam was tutaj na candy : 3Ciekawe nagrody ;3
http://modelinka10024.blogspot.com/2013/05/candy.html?showComment=1370694205567#c2637248646856028606

No to ja się zmywam . Wiem ostatnio nudne te posty ale mam nadzieje , że to się niedługo zmieni ;))

3 komentarze: