poniedziałek, 10 czerwca 2013

Kałamaczucha :c

Tak tak jestem kałamaczuchą >3<
Miał być tutorial no ale ten teges nie ma ._.
Jaką by tu wymówkę znaleźć ;___;
O wiem . Jestem zmęczona ;p Wczoraj i dzisiaj jechałam  ( szłam ) do babci . A to jednak trochę daleko  ;p
No i jeszcze te oceny w sobotę nauczyciele będą naszą średnią liczyć :c
Dam wam dzisiaj zdj jakiegoś picia ? ;p
I trochę " inspirejszon "
Znowu u mnie grzmi . Raz pada a raz nie niech się wreszcie ta pogoda zdecyduje >3<
A co ja was będę zanudzać ;p Macie tutaj picie ;3
Dałam tu sztucznego lodu , sztucznego cukru , brokatu xd
Oki tu macie inspiracje ;3








Fajne nie ? :3
To ja ten się  żegnam ;p Później będzie tutorial może jutro ;3 Papa ;P

1 komentarz:

  1. Mmm... Jaki orzeźwiający napój! A inspiracje wręcz inspirujące! :D hihi

    OdpowiedzUsuń