piątek, 7 czerwca 2013

Nic mi się nie chce ;/

Witam was :)
Tak dawno nie było postu wiem ._.
Ale w ostatnim czasie straasznie mi się nie chce nic robić :c Cały czas jestem zmęczona . No ale muszę , nie chcem ale muszem :c
Nie dawno zrobiłam oogromną wymianę z zwaskiewicz1( z yt ) film z wymianki możecie znaleźć na moim koncie , że tam powiem jutjubowym xd Właśnie nie dawno wyzdrowiałam ale tak szczerze w ostatnich dwóch dniach mało się działo . Dzisiaj w moim jakże małym miasteczku był cyrk ( nie ma relacji bo nie byłam ) :c . Byłam już kilka razy w cyrku z reguły sztuczki , zabawy i inne atrakcje powtarzają się ;/
Chyba was zanudzam co ? No nie umiem pisać postów :c Nie długo będziecie mogli spodziewać się jakiegoś tutorialu . Najlepiej byłoby gdybyście napisali na co chcecie tutorial . Ok , żebyście dotrwali do końca powiem , że na końcu będzie informacja ^.-
Więc tak zrobiłam coś ;___; Nie wiem co to . To ma jakąś chyba nazwę w każdym bądź razie ja nie wiem :c
Zobaczcie to xdTo będzie broszka ( p.s nie zna ktoś jakiegoś dobrego kleju ? tylko nie magic ;3 )

 Mój kotek ^.___.^ <---- załóżmy , że to jest kot .. ;c
 Hah nie mogę z tego gifa xd Moja reakcja gdy  widzę chłopaków z mojej klasy ;___; 
Więc o to ta informacja nic wielkiego ale może niedługo zrobię candy :3 MOŻE I NIE WIEM KIEDY .3.


Ja się z wami żegnam jeżeli dotrwaliście do końca ;)) Miłego weekendu ;*

1 komentarz:

  1. ja używam POXIPOLU i jestem zadowolona :)
    a broszka jest fajna , mi trochę ciastko przypomina , to z dżemem na środku , mniam :)

    OdpowiedzUsuń