niedziela, 10 sierpnia 2014

Tutorial : Pączek z polewą :)

HEJKA - HEJ :)
Dziś przychodzę z postem , który może przypaść wam do gustu. A mianowicie z tutorialem na pączka z polewą :) No to zaczynamy :)
CO BĘDZIE POTRZEBNE :
-modelina beżowa , ja akurat użyłam koma-plast :)
- Coś do zrobienia dziurki np : narzędzie z kulką.
- kawałek foli aluminiowej
- szczotka do zębów
- suchy pastel w kolorze brązowym
- miękki pędzelek
- polewy o dwóch kolorach
- coś do nakładania polew np: Igła lub wykałaczka :)
ZACZYNAMY!
 Na początek z modeliny lepimy kulkę i delikatnie ją spłaszczamy za pomocą palca :)
 Powinno to wyglądać mniej więcej tak :)
 Zwijamy folię w taki wężyk i zawijamy tym wężykiem wokół naszego pączka :) Pamiętajcie by delikatnie ją docisnąć :)
 Robimy dziurkę , musi być w miarę duża :) Więc nie należy robić ją igłą lub wykałaczką :)




 Powinna wyglądać mniej więcej tak :)
 Teraz pora na cieniowanie~!
 Cieniujemy oczywiście nie zdejmując folii :)
 I gotowe :)
 Teraz robimy fakturę za pomocą twardej szczoteczki do zębów :)
 Po zdjęciu folii wychodzi nam taki ciekawy efekt którego możemy zauważyć na pączkach :)
 Czas na polewę~!Ja akurat użyłam polew , które dostałam od Magdy z wymianki :) Przyda się też coś do nakładania polew :)
 Nakładamy jeden kolor polewy :)
 Czas na zdobienie~! Drugim kolorem robimy kreski , kółka , szlaczki co tylko wpadnie wam do głowy :)
 Ja akurat zdecydowałam się na proste linie pamiętajcie ,że ogranicza was tylko wyobraźnia :)
 Teraz zostawiam mojego pączka na jakąś godzinę by polewa zaschła :)
 Tutaj jest pączek już po zaschnięciu polewy jak widzicie kolor brązowy zrobił się ciemniejszy co nadaje mojej polewy bardziej czekoladowego wyglądu :)
 I gotowe!
Koniecznie dajcie znać co sądzicie o tym tutorialu i czy wam się spodobał :) Będę bardzo wdzięczna :)
Żegnam się z wami i do odpisania! :)






1 komentarz: