środa, 6 sierpnia 2014

Zmiana nazwy bloga :)

Hej~!
Taaak wakacje mijają tak szybko. I wcale nie mam ochoty wracać do szkoły, podoba mi się takie " słodkie lenistwo " . Chociaż czy lenistwo? Nie powiedziałabym. Sporo lepię ostatnio , staram się jak najwięcej robić w domu. Jeżdżę do babci ( na rowerze oczywiście! :D ). A WŁAŚNIE! Nie wiem czy wam pisałam ale kotka mojej babci jest w ciąży ^3^  STRASZNIE się z tego powodu ciesze , kocham koty a szczególnie te małe *u* . Są urocze :)) Jak tylko się okoci to wstawię zdjęcia. Jak zauważyliście zmieniłam nazwę bloga z SweetLittleThings na TruskawkowyMuffin z kilku powodów :
1.WSZĘDZIE się tak podpisuje na yt , fp ," wizytówkach " i nie wiem co mnie napadło ,żeby tak się nazwać. Hahah angielskiego się zachciało xD
2. Łatwiej zapamiętać . Wiadomo ,że po polsku i tak prosto łatwiej jest zapamiętać prawda?
3. Łatwiej mnie znaleźć. Np : ktoś tam piszę : Truskawkowe Muffinki przepis a tam BUM! Wyskakuje mój blog zaciekawiona osoba wchodzi i zostaje na dłużej xD Mała prawdopodobne ale kto wie.. :D
Mam nadzieje ,że przypadnie wam ta nazwa do gust , piszcie co o tym sądzicie :)  Zostawiam was ze zdjęciem bodajże batoników ( bodajże bo miały być to batoniki a wyszły michałki , ptasie mleczka? NO NIE WIEM XD :) I lecę lepić~!
Psst! Od dzisiaj oficjalnie zakładam stronę " Współpraca " i chętnie wymieniam się banerami :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz