czwartek, 28 marca 2013

Wata cukrowa i sesja kota ;d

Ohayo ! ;3

Wiem , wiem długo mnie nie było ale nie miałam jakoś czasu żeby coś wstawić ;/
A i taka ważna informacja Candy przedłużam do 15 kwietnie więc błagam was możecie komuś wysłać link do candy ?
W ostatnim czasie zrobiłam trochą rzeczy z modeliny ale myślę , że będzie o tym odzielny post ;3

Więc u mnie piękne słonko świeci jest około 6 stopni więc nie jest źle ;)
  Zrobiłam dzisiaj watę cukrową ;3 Wyszła taka sobie ale to moja pierwsza więc darujcie xd

Acha i jakby ktoś mógłby powiedzieć jak tu się tło ustawia bo zapomniło mi się ;d

Ok ,ok przechodzę do zdjęć waty ;p



Zobaczcie kto mi cię wgromadził na biurko :3


A tutaj na parapecie ;d


Hah uwielbiam to zdjęcie :3

To już tyle ;3 Postaram się jeszcze pstryknąć Lakiego ( chomika ) i Dymka ( Kota )
Sami faceci w tym domu :D


Było by mi miło gdyby ktoś chciał mnie otagować *3*

Bajo ! :3

2 komentarze: