niedziela, 31 marca 2013

Moje biurko

Hejkaa ;3  Dzisiaj taki odmienny post :D Pokarzę wam moje biurko leciutko odejdziemy od tematu z modeliny . Ale i tak będzie jeszcze coś o modelinie :D Spróbuje troszkę pomieszać :D Oglądam sobie miodowe lata i tak jakoś na to wpadłam ok ;d A teraz całe biurko .
 Więc tak w tych pojemnikach od góry - 1 pojemnik - Wyroby do pieczenia 2pojemnik - Modelina Fimo 3 pojemnik - najnowsze rzeczy z modeliny .
 Lampka , od kota  " odkłaczacz xd " pozytywa od koleżanki na urodziny . klej  ;d
 Jakieś figurki , krem do wąchania jak ma się katar xd , pomadka
 Laptop ;d
 Szuflady
 W pierwszej - sylikon , naklejki , piórnik stary ;d . modelina astra ,  lusterko , koraliki , naklejki motylki ;d , rysunki itd
 W drugiej - Książki do szkoły , organizer
A tutaj robię z modeliny ;d



To już wszystko papapaa ;3


P.S Chcecie jakieś tutoriale ? ;d
Candy u iliany ;3 -  http://bizuteria-wg-iliany.blogspot.com/2013/03/candy.html?showComment=1365528636677#c7475190241792100527

5 komentarzy:

  1. Fajne masz biurko :D Gdzie kupiłaś taki organizer? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizer kupiłam w budowniczym hehe ;3 Za 22 zł bo można wyjmować przegródki , o organizerze zrobie odzielny post . Ale można też taki organizer kupić w tesco , znaczy się podobny :3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie jakiś ciekawszy post . Moją nieobecność na blogu chcę usprawiedliwić , że codziennie mam kartkówki lub sprawdziany .

      SZKOŁE NA STOS !

      NAWET NIE WIESZ JAK SIĘ UCIESZYŁAM JAK PRZECZYTAŁAM TWÓJ KOMENTARZ <3 TO TAKIE MIŁE ;*

      Usuń
  3. Świetne biurko - gdzie je kupiłaś? Sama również rozglądam się za jakimś porządnym biurkiem, które mogłoby mi nieco posłużyć. Gdzie je kupię? Czy warto zamówić je w tym sklepie internetowym: https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/biurka/biurka-proste-1768.html?

    OdpowiedzUsuń