środa, 16 lipca 2014

Hej~!

Hej kochani! Jak mijają wam wakacje? :3 Mi całkiem ok :) Nie będę się za bardzo rozpisywać bo kompletnie nie mam pomysłu na posta :c Ale staram się dodawać regularnie i nawet mi to wychodzi ^^
Wolno mijają wakacje ^3^ Z czego się ciesze :D Zbieram na lepszy aparat a dokładniej na lustrzankę bo na razie mam najzwyklejszy aparat nikon . Nie jest najgorszy ale do najlepszych też nie należy ;) A no tak . Chciałabym jeszcze bardzo pochwalić modelinę koma-plast! Jest lepsza niż się spodziewałam , nie kruszy się , nie ciągnie , nie jest za twarda ani za miękka jest w sam raz! ^^ I w dodatku jest nie droga. Zachowuje swoje kolory po pieczeniu , ładnie miesza się z innymi kolorami i modelinami jest po prostu idealna! A wy co o niej sądzicie? Bo niektórzy ( a raczej spora większość ) jest nie zadowolona z tej modeliny . Dlatego też się dziwie ... No cóż ale każdy ma swoje zdanie i każde zdanie ja szanuje : ) Ja już się z wami żegnam lecę lepić <3 Może w następnym poście chcecie tutorial? Jak tak to piszcie pomysły :3
 Pyszczek mojej świnki ^^
Zawieszka - rudo włosa dziewczynka :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz