czwartek, 3 października 2013

Prosto z piekarni .. ;))

Witajcie moi drodzy ~~
Dawno mnie tu nie było ( jak zwykle zresztą ._. )
Ale może postaram się dawać częściej posty :P
Może mi się uda ..
A może nie..
D:
Poczekamy zobaczymy ;3
Dzisiaj mam dla was PIECZYWA XD
Mało oryginalne ale zawszę lepsze to niż nic ;p
Sam pomysł z opakowaniem na chleb i bagietkę nie jest mój :D
Jest zainspirowany Modeliną Faschion ( dobrze napisałam faschion ? ._. Chyba nie xD )



Co o tym sądzicie ? :3

Mam nadzieje , że się  podoba ;p


P.S . Do ModelinaMichała : Ja nie mam włączonego tego kodu na komentarze  :c Może to ty masz xD


Oraz chciałabym zaprosić was gorąco do dwóch candy ;p

Modeliniarki ( Blog : Modelina moim światem )

Oraz do http://xlemonlovelyx.blogspot.com/2013/09/urodzinowe-rozdanie-2013.html#comment-form )
To tyle cześć ! :3




Pst .. ! Niedługo pojawi się candy ;)

5 komentarzy:

  1. Pisze się Modelina Fashion :D Dzięki za zgłoszenie do Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czes jak zrobic zeby po prawej stronie jak u cibie byla miniatura do candy i jak sie nakliknie na obrazek to bedzie wyskoczy ten blog. prosze o szybka odpowiedz w zamian za to to ci pokomntuje prosze o dokladna instrukcje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A , więc to bardzo proste ~;3
      Na początek i najważniejsza rzecz to ta , że musisz zapisać dany obrazek z jakiegoś candy do byle jakiego folderu ;3
      Następnie wchodzisz na swojego bloga i u górnym prawym rogu jest taki napis " Projekt " klikasz go i przekierowuje cię to do takiej stronki i po lewej stronie na boku jest trochę napisów ;d I klikasz " układ " .
      Gdy już przekierowuje cię do stronki to po prawej stronie na boku masz taki napis " Dodaj gadżet " i klikasz to c: I w tym małym okienku zjeżdżasz trochę na dół i szukaj takiej ikonki z drzewkiem i napisem obraz klikasz to Dajesz podpis i tytuł i tam gdzie masz link to skopiuj link gdzie jest post o candy i wklej go tam . Później klikasz wybierz obraz szukasz tego obrazu z candy wybierasz go i kliknij " zapisz " a później klikasz tam gdzie jest ten układ u górze kliknij " Zapisz rozmieszczenie " kilkasz i gotowe xD Mam nadzieje , że jasno to wyjaśniłam c:

      Usuń
  3. Świetne wyglądają ^^ jak prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tym pieczywem :) podoba mi się :]

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w moim candy na hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń